ویروس کرونا در استانبول ترکیه و دیگر شهرهای این کشور وجود دارد؟
نوشته شده توسط : محبوبه

ویروس کرونا در استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه مثل آنتالیا ، کوش آداسی ، بدرم ، وان ، مارماریس یا آنکارا رویت شده است؟ آیا با در نظر گرفتن وضعیت کنونی، سفر به شهرهای ترکیه مشکلی ایجاد نخواهد کرد؟

ویروس کرونا در استانبول ترکیه و دیگر شهرهای این کشور وجود دارد؟

ویروس کرونا تبدیل به تیتر اول رسانه‌های خبری زیادی شده است. بسیاری از کشورها، درهای خود را روی تعدادی دیگر از کشورها بسته‌اند! در چنین شرایطی آیا سفر به ترکیه ایمن است؟ بر اساس آمار رسمی تا امروز حتی یک نفر مبتلا به ویروس کرونا در استانبول ترکیه یا دیگر شهرهای آن پیدا نشده است. وب سایت gisanddata.maps.arcgis.com به طور دقیق درباره آخرین وضعیت مبتلایان، کشته شدگان و بهبود یافتگان از بیماری جدید اطلاع‌رسانی می‌کند. با در نظر گرفتن اطلاعات این وب سایت تور استانبول کاملا ایمن است.

بر اساس آماری که تا امروز 3 اسفند 1398 به دست آمده است، بعد از چین، بیشترین تعداد مبتلایان به کشور کره جنوبی مربوط می‌شود. بعد از آن ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایلند و آمریکا قرار می‌گیرند. در کشورهای متعددی همچون سریلانکا، فنلاند، سوئد، نپال، لبنان و اسپانیا تا امروز فقط یک مورد مبتلا گزارش شده است، اما در ترکیه حتی همین یک مورد نیز وجود ندارد. در نتیجه ویروس کرونا در استانبول ترکیه هنوز سر و کله‌اش پیدا نشده و امیدواریم این اتفاق هرگز رخ ندهد.

البته ما نباید تبدیل به ناقل ویروس کرونا در استانبول ترکیه شویم! در صورتی که علائم سرماخوردگی دارید، در خانه مانده و استراحت کنید. اگر علائمتان شدیدتر شد و سرفه‌های خشک نیز بروز کرد، لزوم این کار افزایش پیدا می‌کند. شباهت‌های زیادی بین کرونا ویروس جدید و آنفلوآنزا و سرماخوردگی تشخیص آن را دشوار کرده است، به همین دلیل نمی‌توان دقیق اظهار نظر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علائم، راه‌های تشخیص، راه‌های پیشگیری و راه‌های رهایی یافتن از بیماری، به مطلب مربوط به ویروس کرونا که لینک آن در ابتدای مطلب قرار گرفته است مراجعه کنید.

تور زمینی باکو

تور وان

تور لحظه اخری  باکو

تور لحظه آخری استانبول

تور گرجستان





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: